کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 737864499 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316454 | نظرات: 37895
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با Studio Design، عکس های خود را خلاقانه ویرایش کنید

اگر از علاقه مندان به عکاسی با موبایل هستید، مطمئنا با اپلیکیشن های ویرایشگر تصویر مثل Photoshop و Instagram و نمونه های مشابه کار کرده اید؛ ابزارهایی که به شما اجازه دستکاری در تصاویر را می دهند تا از لحاظ بصری زیباتر و چشم نوازتر به نظر برسند. این روزها که اکثر تلفن های هوشمند دارای دوربین های قدرتمندی شده اند، عکاسی با موبایل هم بیشتر از پیش رونق یافته و همین باعث شده که اپلیکیشن های مدیریت و ویرایش تصاویر هم روز به روز بیشتر شوند.

به گزارش سافت گذر به نقل ازمجله آی تی؛ بارها شده که عکسی را با موبایل گرفته اید اما آن طوری که می خواستید به دلتان ننشسته؛ یا زیادی تاریک و مات بوده، یا از لحاظ رنگ بندی مشکل داشته یا نیاز به وجود یک متن یا افکت در عکس احساس می شده. Studio Design با شعار ” عکس های خود را ریمیکس کنید ” آمده تا پاسخگوی این نیاز شما باشد و فرصتی برای خلاقیت در اختیارتان قرار دهد.

استودیو دیزاین یک ویرایشگر تصویر آنلاین با شبکه اجتماعی مختص به خود است. در شبکه آن شما قادرید پروفایل شخصی خود را بسازید، عکس هایتان را با دیگران به اشتراک گذاشته و آثار کاربران دیگر را ببینید. پس از ساخت پروفایل کاربری، با مراجعه به منوی Feed می توانید تصاویر ویرایش شده دیگر کاربران را مشاهده کرده، آنها را فیو کنید یا برای آنها نظر بگذارید. در بالای همین صفحه بخشی وجود دارد که تصاویر Remix شده محبوب در ارتباط با سوژه ای خاص را جمع آوری کرده، مثلا اگر الان استودیو دیزاین را نصب کنید، خواهید دید که عکس های ادیت شده با موضوع پاییز روی بورس است.

Studio Design 3

در این اپلیکیشن ادیتور تصویری کاملی را هم در اختیار دارید. با انتخاب عکس از گالری یا تصویری که همان لحظه با دوربین می گیرید، می توانید شروع به ایجاد تغییرات در آن کنید. به غیر از امکانات مرسوم اپلیکیشن های ویرایشگر مثل تنظیم روشنایی، رنگ، کادر و … به شما امکان اضافه کردن Overlay های مختلف برای پر کردن عکس داده شده. این Overlay ها شامل دو دسته Basic ( اشکال هندسی، خطوط، قاب ها، متن های گرافیکی و … ) و Misc ( شکل های آماده و وکتورها و … ) تقسیم بندی شده اند. اگر هم فکر می کنید تعدادشان کم است، با مراجعه به منوی Idea دریایی از Overlay های جدید پیش روی شماست.

نکته ی قوت این اپلیکیشن، رابط کاربری ساده و جمع و جور آن است که کاربر را به استفاده از آن ترغیب می کند. ویرایش تصاویر در آن راحت بوده و همه افراد، از گرافیست های حرفه ای گرفته تا مبتدی ها، با آن به راحتی کار می کنند. استودیو دیزاین اپلیکیشنی رایگان است، با این وجود برخی از امکانات آن را باید خریداری کنید. اگر دوست دارید تصاویر خلاقانه طراحی کنید، پیشنهاد می کنیم استودیو دیزاین را از دست ندهید.

Studio Design
  • Studio Design
  • قیمت : رایگان
  • سازنده : Overlay Studio
  • سیستم عامل : iOS و اندروید
  • حجم : 27 / 11 مگابایت
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 22873 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: mitnews.ir تاریخ خبر: 1393/07/06 تعداد مشاهده: 1714
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر